Sikeresen zárja ma közösségi finanszírozási kampányát a Pécsi Állatkert! Az alapításának 60. évfordulóját ünneplő Pécsi Állatkert az első magyar állatkerti kampányt azzal a céllal indította, hogy az ősszel érkező vörös panda ikerpár kifutóját megépíthesse.

A Pécsi Állatkert kampányának sikere mögött kitartó munka áll: a vezetőség a kampány ideje alatt folyamatosan kommunikálta kampányának fontosságát a közösségi médiában, online eseményeken, sajtóközleményekkel, különleges akciókat hirdetett meg az érdeklődés fokozása érdekében, és helyi híres embereket, például válogatott focistákat szervezett be a kampány fontosságának kommunikálására. Ügyvezető igazgatójuk, Siptár Dávid teljes mellszélességgel képviselte ügyüket.

A kampány közel 60 támogatója közel 2,5 millió Ft-tal járult hozzá a pandakifutó megépítéséhez. Volt olyan magánszemély, aki több, mint százezer forinttal támogatta a kampányt a Tőkeportál platformján. Két cég is csatlakozott a támogatásával. A két legnagyobb összegű támogató névadási jogot is kapott.

A Tőkeportál Zrt. által létrehozott Tokeportal.hu az első hazai részvénycélú közösségi finanszírozási platform, befektetési lehetőségeket bemutató piactér. Célja a világszerte virágzó közösségi finanszírozási kultúra hazai megteremtése. A Tőkeportál nem szabályozott piac, nem kezel vagyont, de elősegíti a közvetlen és hatékony tőke- és ügyfélszerzési lehetőséget.

A közösségi finanszírozási kampány nagyszerű lehetőség arra, hogy a befektetőből vásárló, a vásárlóból befektető legyen. A platformon közzétett, 45–60 napos kampányban bemutatott pár perces videó és a szöveges anyagok bemutatják a vállalkozást, amelynek alapítóitól a kampány során minden felhasználó kérdezhet. Az online kampány széleskörű elérést és marketinglehetőséget biztosít a kezdő, kis- és középvállalkozásoknak, amik jellemzően 30–300 millió forint tőkét keresnek.