Idén nyáron elindul a Pécs Nyitva 2.0 programsorozat, amivel a városvezetés ide szeretné csábítani a turistákat. Tavaly 12 millió forintot költöttek el a Pécs Nyitva 1.0 sorozatra, ami egyébként marketingeseket megkérdezve elég szerény összeg, ilyen jellegű célokhoz.

Ugyan tartottak ma sajtótájékoztatót Péterffyék, ahol a polgármester mellett Bognár Szilvia alpolgármester, Kincses Márk az önkormányzat turizmusfejlesztési osztályának vezetője, Áldozó Krisztián, a Pécsi Kommunikációs Központ marketingvezetője, Bánkuti Péter, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. operatív igazgatója, Kőhalmi Andrea, a Janus Pannonius Múzeum marketingvezetője, valamint Teleky Zoltán, a Baranyai Gasztronómiai Klaszter elnöke is részt vett, de mi erről sajnos nem tudunk beszámolni.

Ugyanis nem hívtak meg rá. Ezúttal se.

Hiába a város egyik legolvasottabb honlapja (nálunk jóval kisebb olvasottságú honlap kapott meghívót), a BaHír, a városvezetés egyelőre nem gondolja úgy, hogy illendő lenne számunkra meghívót küldeniük az ilyen eseményekre, azért, hogy Önök számára beszámolhassunk róla hitelesen, elsőkézből.

Megtehetnénk, hogy a konkurenciától átvesszük az anyagot, de annak nincs értelme: aki kíváncsi rá felkeresi őket, ők úgyis ott voltak.

Egyébként az azért feltűnik, hogy új ötlet nem igen van, arról sincs hír továbbra se, hogy lesz-e például kivetítős meccsnézés a Kossuth téren az Európa-bajnokság miatt, holott az egészen biztosan generálna forgalmat a városban, ahogy a Fényfesztiválról sincs semmilyen információ. A Pécs Nyitva 2.0 kampány egyelőre nem más, mint a már eddig is meglévő és jól (vagy éppen kevésbé jól) működő programok újra csomagolása, és eladása.

Mi azért szurkolunk, hogy sikeres legyen és minél több turista érkezzen ebbe a gyönyörű városba.