Idén lett 15 éves Frei Tamás neve által fémjelzett, országszerte ismert kávézólánc, a Cafe Frei – írj a Forbes.

A Cafe Frei-t 2007-ben indított üzlettársával, Langár Tamással, mára pedig Magyarországon hatvanegy, külföldön több mint tíz kávézójuk van, amit franchise rendszerben építenek. A cég a terjeszkedésen kívül innovációkat is igyekszik bevezetni, nagyjából 2 évvel ezelőtt építeni kezdték a kiskereskedelmi üzletágat, így a fogyasztók akár otthon is élvezhetik a Cafe Frei körülbelül hetvenféle kávékülönlegességének ízeit.

Idén újabb nagy lépésre szánták el magukat.

„Most már szeretnénk kávézóláncból kávémárkává válni, amit a fogyasztó jóformán mindenhol elér: a kávézóban, a pékségben, az étteremben és a bevásárlóközpontban is. Annyira kényelmi termék lett a kávé, hogy ha nem gyártod le olyan formában, ahogy azt megszokta a vásárló, akkor nem veszi meg” – mondta Frei Tamás a Forbesnak.

Emellett folyamatosan nyitnak új kávézókat külföldön is, hol kisebb, hol pedig nagyobb sikerrel. Frei elmodása szerint a kávézó sikere az adott ország kávékultúrájától függ, nem mindenhol szeretik az ízesített kávékat.

Januárban Svájcban folytatják a terjeszkedést, 1-1 pilot kávézót nyitnak a Genfi-tó északi és déli partján, ezt követően pedig Németország a cél. A Forbes szerint térképre került a budapesti vagy a lengyel tőzsdére lépés is.

Kiemelt kép: Illusztráció/Pixabay