Városmarketing Gyémánt Díjjal ismerték el a pécsi Zsolnay Örökségkezelő Nonprofit Kft. négy eseményét: a Zsolnay Fényfesztivált, a Városi Gyereknapot, a LOKART-ot és a Szamárfül Fesztivált – írja közleményében a ZsÖK.

A marketing szakma legnagyobb eseményének számító Marketing Summit Hungary rendezvényen szeptember 14-én, Budapesten tartotta a „Városmarketing Gyémánt Díj” átadó ünnepségét a Magyar Marketing Szövetség. Az értékelés alapján a Zsolnay Örökségkezelő a Rendezvény kategóriában a 2023-as pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt városmarketing tevékenységet végzett.

„A díjak jóleső visszaigazolásai annak a kemény munkának, amit marketing osztályunk végez, legyen szó akár a programok, akár a turisztikai látnivalók folyamatos és aktív népszerűsítéséről. Ebből nemcsak a cégünk, hanem Pécs, sőt az egész régió is jelentősen profitálhat” – mondta Hummel Márk, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője.

A Magyar Marketing Szövetség, valamint a pályázat társkiíróinak célja, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. A díjat a zsűri döntése nyomán a városmarketing gyakorlatát, sikerességét fejlesztő kezdeményezések érdemelték ki.