Megkapta a MagyarBrands Program Kiváló Üzleti Márka védjegyet a diákhitel-rendszer – közölte a Diákhitel Központ Zrt. csütörtökön az MTI-vel.

    Az elismerés bizonyítja, hogy a magyar diákhitelezés rendszere világszinten is egyedülálló. Hiszen a MagyarBrands Program a kiválasztási folyamat során több szempontból is vizsgálja egy márka pénzügyi adatait, elemzi a hírnevét. Figyelembe vették továbbá, hogy a diákhitelezés mennyire kötődik az országhoz. Hogy mennyire tekintik magyarnak, és hány éve van jelen a belföldi piacon.
    Egyértelműen mutatja az elismerés azt is, hogy a magyar diákhitelezés rendszere kiváló teljesítményt nyújt évtizedek óta. A MagyarBrands díj, ezen belül a Kiváló Üzleti Márka a felsőoktatás hallgatói és az üzleti partnerek számára is segítség. Hiszen a program a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákat értékeli.
    A Diákhitel Központot 2001-ben hozták létre, jogszabály szerint a hitelezésből nincs üzleti haszna. 2021-ben több mint 33 milliárd forintot, alapításuk óta addigra több mint 434 milliárd forintot folyósítottak. Szerződéseik száma megközelítette a félmilliót. 2022-ben az új hitelfelvevők száma meghaladta a 22 ezer főt. Számukra 12,5 milliárd forint hitelt nyújtottak – olvasható az intézmény honlapján.

Forrás: MTI