Minden kategóriában szerzett elismerést Pécs városmarketingje a Marketing Summit Hungary konferencián szervezett szakmai díjátadón. A Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot idén hetedszer hirdették meg, Pécs stílszerűen hét elismerést kapott, ami kimagasló eredmény.

A pécsi városvezetés eltökélt a város gazdaságának fejlesztése és megítélésének javítása iránt. Ennek érdekében 2019 őszén hoztuk létre a Gazdaságfejlesztési Főosztályt, amelyen belül önálló osztály foglalkozik a város marketingjével. Munkájuk célja, hogy Pécs ismert és elismert legyen a hazai és a nemzetközi piacokon, az ebbe az irányba tett erőfeszítéseiket idén a Városmarketing Gyémánt Díj pályázat szakmai zsűrije is értékelte.

Pécs mind az 5 kategóriában nyújtott be pályázatot, volt, ahol többet is. A szakmai zsűri a város valamennyi pályázatát színvonalasnak értékelte, és Városmarketing Gyémánt Díjjal jutalmazta. Hogy ez mennyire kimagasló eredmény, azt leginkább az elmúlt időszakkal összehasonlítva lehet érzékeltetni: az elmúlt 6 évben összesen 2 Városmarketing Díjat kapott Pécs, most egy év alatt négyszer ennyit.

A díjnyertes pályaművek:

 A Pécs most csendes – A dal pályázat emellett COVID Marketing Különdíjban is részesült, amiért a pandémia okozta helyzetre a város szakmailag kiemelkedő, kreatív városmarketing megoldást valósított meg. Ez volt a pécsi önkormányzat Gazdaságfejlesztési Főosztályának első ilyen teljesen önálló ilyen irányú saját ötlete és megvalósítása.