A Meta hirdetéstár adatai alapján lekövethető, hogy a FB-hirdetések finanszírozói mennyit költenek egy nap FB-hirdetésekre. Ennek alapján döbbenetes adat látszódik: csak július 5-én a Megafon közel 4.000.000 forintot költött Facebook-hirdetésekre!

A legtöbb finanszírozási összeget Korondy Tamás oldalára költötték, az influenszer önmagában közel 1.000.000 forintból hirdethetett, de Apáti Bence is több mint 900.000 forintból hirdethetett. Harmadik helyen a Pécsi Stop kérdése elől gyáván megfutamodó Bohár Dániel áll közel 600.000 forinttal, míg a pécsi kötődésű Trombitás Kristófnak is közel félmillió forint jutott.

A következő napot kicsit olcsóbban megúszták: „mindösszesen” 2.500.000 forint ment FB-hirdetésekre. A rekorder ekkor is Korondy Tamás lett közel 830.000 forinttal, de a „Kopasz Oszt” oldala is több mit 600.000 forintért hirdethetett. A képzeletbeli dobogó legalsó fokán aznap Deák Dániel végzett közel 470.000 forinttal.