A „Gyurcsány Show” egy állami pénzből finanszírozott reklámsorozat, aminek célja, hogy lejárassa az ellenzéki pártokat.

Az idén 14 epizódot megélt propaganda reklám faék egyszerűségű recepttel operál. Cinikusan személyeskedik, próbálja megszégyaníteni az ellenzéki politikusokat, bármiféle konkrétumot mellőzve. Vagyis a kormány retorikáját hűen tükrözi.

A cél megszólítani Magyarország szellemi alsó egyharmadát, azonban az utolsó epizód színvonalban még ezt a nem túl magas átlagot is bőven alulmúlja.

A Gyurcsány Show évadzáró része gyakorlatilag az Austin Powers egyik jelenete azzal a különbséggel, hogy a szereplők fejét kicserélték Gyurcsány Ferencre és Márki-Zay Péterre.

Ez egy fideszes troll oldaltól talán még elfogadható is lenne. Azonban egy olyan kormánytól, aki zsinórban a harmadik ciklusát tölti kétharmados többséggel talán nem lenne egy nagy elvárás, hogy felelőségteljesebben sáfárkodjanak az adóforintjainkkal.

A kérdés adott, ezzel elértük a ménypontot, vagy van még lejjebb?