„Egy tervezett karbantartás nem várt fejleménye miatt egyes ügyfelek tapasztalhatnak akadozást. A szolgáltató az érintetteknek azt javasolja, tegyék repülő üzemmódba a telefonjukat, majd néhány másodperc múlva kapcsolják vissza a módot, vagy pedig indítsák újra a készüléket, akár többször is. „

A problémát legtöbb esetben az okozta, hogy a hálózat egyáltalán nem volt elérhető. Az Yettel szolgáltatását igénybe vevő érintetteket így nem lehet felhívni és ők sem tudnak hívást indítani. Többek között nem működik a mobilinternet-szolgáltatás, illetve ezek miatt az sms-küldés és -fogadás sem.

A Yettel közösségi oldalán egyelőre gyűlnek a dühös és elégedetlen bejegyzések.

Például ilyenek, és hasonlók:

„helooo szakmai kérdés. az hogy lehet hogy 1 hete vagytok jetel és nincs térerő ? viszont havonta a harminc ezres telefonszámlámat percre pontosan meg kapom. köszi: egy nagyon nyugodt pannon ügyfél”

„Yettel, mennyivel számláztok kevesebbet az előfizetőknek az áprilisi „szolgáltatásért”?”