Nem hosszabbítja meg lejáró szponzori szerződését a Fehérvár FC Kft-vel a MOL – jelentette a vállalat. A cég összesen 13 éven át támogatta a focicsapatot, amelynek 2018 óta névadója is volt.

„Köszönjük az elmúlt tizenhárom évet! A magyar sport meghatározó támogatójaként kiemelkedően sikeres volt az együttműködésünk. A Fehérvár FC tulajdonosával elindított közös munka célja az volt, hogy itthon is létrehozzunk egy professzionális labdarúgó klubot, ahol tiszták a folyamatok, hosszú távon biztosítottak a feltételek és üzleti alapokon nyugszik a működés. Bízunk abban, hogy ez a váltás, az új impulzusok jó hatással lesznek az egyesületre, a városra és újra a sikeres pályára terelik a csapatot.

Köszönjük a klub valamennyi játékosának, szakemberének és vezetőjének a közös munkát és az elmúlt éveket. 2010-óta   a magyar labdarúgás nemzetközi mércével is nagyot lépett előre, és minden magyar büszke lehet az eredményekre” – fogalmazott Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

A korábbi Videoton a MOL-lal eltöltött 13 év alatt három bajnoki címet, egy Magyar Kupát és két Szuperkupát nyert, továbbá kétszer bejutott az Európa Liga csoportkörébe is. 2019 óta azonban egy trófeát sem sikerült nyerni, a folyamatos szakmai hozzá nem értés pedig végül a Ferencváros méltó kihívójából egy kiesőjelölt csapatot faragott. Idén ugyanis majdnem kiesett a magyar klubfutball egyik leggazdagabb csapata, csak azért sikerült bentmaradni, mert az utolsó fordulóban a Puskás Akadémia megverte a Kispestet, így a budapestiek estek ki.

Kép: Wikipedia